blog blog .

blog

آيا دراز و نشست به لاغري كمك ميكند؟

همه ما اين صحنه را ديده‌ايم: مردان و زناني كه به تشك‌هاي تمرين چسبيده‌اند و به طرز وحشيانه‌اي ست‌هاي متعدد دراز و نشست را انجام مي‌دهند، تا زماني‌كه سوزش عضلات‌شان را حس كنند. اما آيا دراز و نشست واقعا به شما كمك مي‌كند كه وزن كم كنيد و به عضلات شكم شش‌تكه دست يابيد؟ پاسخ كوتاه اين است: نه. دراز و نشست، يك تمرين اساسي است كه مركز بدن را تقويت مي‌كند اما به شما كمك نمي‌كند كه چربي بسوزانيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۸:۴۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

قيمت ويلچر برقي


ويلچر برقي ارزان و با كيفيت را از كجا مي توان خريد ؟
آيا شما هم به دنبال خريد يك ويلچر برقي ارزان هستيد؟؟ توي اين شرايط اقتصادي جامعه طبيعيه كه همه ي ما به دنبال خريد اجناس با كيفيت و ارزان باشيم. هر جا كه صحبت از قيمت پايين ميشه، توجه مشتريان زيادي را به خود جلب مي كنه. اما آيا واقعا ميشه جنسي رو پيدا كرد […]

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۷:۳۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

۷ نكته اساسي كه بايد درباره كوهنوردي بدانيد

فعاليت‌هاي ورزشي اگر تبديل به فعاليت‌هاي گروهي شوند، تاثير بيشتري روي سلامت روان مي‌گذارند. يكي از بهترين ورزش‌هايي كه مي‌توان سراغش رفت، كوهنوردي است. اين ورزش را هم مي‌توان به صورت فردي انجام داد و هم مي‌توان به صورت گروهي و حتي خانوادگي به انجام آن پرداخت. براي كوهنوردي علاوه بر عزم راسخ، به وسايلي نياز داريد كه اين فعاليت را برايتان امن و راحتتر مي‌كنند. در اين مقاله به كوهنوردي و تجهيزات لازم براي آن مي‌پردازيم.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۵:۴۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)